Sider

2. september 2012

Project once a day!

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har blogget!! Har ingen god unnskyldning i grunnen. Det har bare blitt sånn! Kan ikke en gang skylde på været i sommer!

Men nå har jeg lyst til å dele litt med dere igjen.
I juli en gang fikk jeg en utfordring av to spreke damer ved navn Maren og Monica! Utfordringen gikk ut på å være aktiv hver dag. Enten i form av ren trening, eller parkere bilen og gå istedenfor å kjøre.
Jeg tok utfordringen og gjøv løs av full hals... eller hvertfall med godt mot!
Og under her ser dere statistikken min for august! Jeg er temmelig stolt av meg selv nå kjenner jeg :-))

Som dere ser så har jeg trent omtrent hver dag. Av 31 dager har jeg trent på 29 av dem! Jeg har stort sett gått turer i skogen eller trent styrke hjemme. Antall økter på 31 dager er: 41:-)))) Jeg har til og med lagt inn noen joggeøkter på noen av turene! Og det er stort til meg å være altså. Jeg bare nevner det...!

Her var det litt liten skrift. Men det står følgende:
Total lengde: 142,25 km
Kalorier forbrent: 8811 kcal
Tid: 28 timer 55 minutter
Styrketrening: 3 timer 20 minutter
Kalorier forbrent: 1567 kcal
Andre aktiviteter: 1 time 55 minutter

På hver tur skulle vi også ta bilder som vi postet på Instagram. Kanskje poster jeg noen her etter hvert.
Jeg har også funnet "my happy place".  ♥ Einåsen i mitt ♥ Jeg har tenkt at skal man komme seg litt skikkelig ut i naturen må man dra et stykke avgårde. Så jeg har gått tur etter tur over til Gullhaug på Bærums Verk. Helt til jeg plutselig en dag la merke til et skilt som førte meg opp på Einåsen! Det var den beste turen i mitt liv! Jeg var i en ekstatisk lykkerus da jeg helt plutselig stod på toppen av Einåsen og skuet ut over Rykkinn og Bærum! Fy flate så fint ♥
Så når noen dager er litt vanskelige, så tar jeg meg en mental tur opp dit jeg. Eller best av alt, jeg tar på meg gode sko og går opp dit! Det tar meg jo bare 30 minutter fra døra mi og opp dit jo!!
Jeg kunne skrevet side opp og side ned om dette fantastisk flotte stedet, men det blir bare intressant for meg. Sånn i tilfelle at andre enn meg leser her da :-)
Vel, var det da noe mere?
Sånn rent slankemessig går alt supert! Jeg har nå klart å holdt vekta stabil siden juni. Og da jeg var å kjøpte meg ny bukse i går, ble jeg overrasket over å se at jeg nå har gått ned fra str 46 (på Zizzi)  til 36! E`kke gærn`t det vel?? Jeg holder meg fremdeles til 5 måltider om dagen. Spiser mye grønt og grovt. Men tillater meg selv f.eks litt mørk sjokolade og nøtter i helgene. Så nå er altså målet å holde vekta stabil. Om jeg går ned et par kg mer så gjør ikke det noe, men jeg har ingen planer om det!
Ok, ha en super uke du også!!
Published with Blogger-droid v2.0.6

12 kommentarer:

Filippa sa...

Du er så utrolig flink!!! Det står stor respekt av det du har gjennomført.

Det at du har delt på din blogg har fått meg til å ta grep og gjøre noe. Jeg har trent endel, men det ga ikke de ønskede resultater så da meldte jeg meg på kurs. Valget falt på Libra takker være deg :))) Har ikke gått så lenge, men første uka viste vekta 4,7 kg ned.

Står på videre, det er jo supert at du klarer å fortsette de gode vanene!

Klem fra Bente

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Today, I went to the beach with my children. I
found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter
and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She
put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab
inside and it pinched her ear. She never wants to
go back! LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!


Here is my webpage ... somatodrol funciona ()

Safira sa...

Congratulations, article and very good blog!

Vera sa...

Very good item! They are to be congratulated! Very well structured blog!

Helga sa...

Parabéns,ótimo conteudo obrigada por compartilhar.

Lilian sa...

Muito bom seu blog está de parabéns, conteúdos bem estruturados.

Anonym sa...

Parabéns pelo artigo! https://saiadacrise.blog.br/copy-sem-segredos/