Sider

4. september 2010

Et eple om dagen....

På mandagen har en kollega bursdag. Og da er det liksom min jobb å lage kort. Nå er det veldig lenge siden siste kortet jeg lagde, så jeg tenkte at jeg kanskje hadde glemt hvordan man lager kort. Men jeg tror jeg fikk det til denne gangen også :-)
Ikke at jeg sitter her å tror at jeg er sååå flink, men jeg ble da ganske fornøyd med resultatet. For det ble faktisk sånn som jeg hadde sett det for meg i hodet mitt!
Bildet er tatt med mobilen min, så det er ikke den beste kvaliteten i verden, men dere holder vel ut....

Nå skal jeg straks gå i gang med å lage middag. På menyen i kveld står det laks i wok. En nydelig rett. Oppskriften finner du på God Fisk. Der ligger det forresten mange andre digge oppskrifter med fisk. I grunnen bare fisk der inne ;-)

Ha en fortsatt flott lørdagskveld!!

Ingen kommentarer: