Sider

4. desember 2005

4. Desember

Litt tøff start på morningen.....
Samboeren min er diabetiker og i dag var han temmelig lav ved frokosten.
Han sa han var lav, men at han klarte å lage seg mat selv. Vel... jeg ante ugler i mosen da han sluttet å svare på mine spørsmål og bare kikket seg rundt i rommet. Jeg tok og smurte maten hans og klarte å få han til å spise. Da han løftet brødskiven la jeg merke til at han var helt skjelven på henda og at øyenbrynene virret på han. Et meget tydelig tegn på at han var lav. Fikk i han en sjokolade, da "våknet" han. Og spurte meg om det var jeg som hadde spist av skiven hans!! Han kunne ikke huske å ha spist av brødskiven sin!!
Sånne opplevelser er skikkelig ubehagelig, og jeg blir så redd. Men heldigvis klarer jeg å holde emg rolig da. Jeg har ved to tidligere annledninger måtte ringt etter sykebilen, da han har logget bevissstløs ved siden av meg i sengen på morningen! Det er IKKE gøy!!!

Men nå er alt i orden. Det tar heldigvis ikke så lang tid å komme seg for han. med meg er det verre. det sitter sånn i så lenge etterpå. Man får så mange syke tanker i hodet sitt!! Usch!!

Måtte bare få det ut her!!

Ingen kommentarer: