Sider

26. juli 2006

Vært på IKEA!

Ja i dag tok vi oss en tur på Ikea. Jeg "spanderte" middag på min kjære!!
Grunnen til at vi dro dit var at jeg savnet noe til å oppbevare chipboardsalfabetene mine i. Så ble jeg tipset om at IKEA kunne ha noe lurt til dette formålet. Og det hadde dem jammen meg!! Se
her så fint og ryddig det ble!














Jeg ble hvertfall kjempefornøyd gitt!! Og jeg så mange gode ideer til mitt fremtidige scrapperom!! Om et år så......... *klarer nesten ikke vente*
Ellers så er det fremdeles ferie. I morgen kveld skal jeg emd en venninne på kino. vi skal se DaVinci koden. jeg har sett den før men.... hun hadde ikke det. Valget stod mellom den og en superskummel film så da var det egentlig ikke så vanskelig å velge for min del da!
Oi, man kunne vist forandre på fotnten her inne *hehe*

Ingen kommentarer: