Sider

22. august 2006

Tirsdag...

Da er det bare en liten uke til skolestart! Jeg gleder meg veldig. Bøkene er kjøpt inn og åpnet. Notatboken er også kjøpt inn OG dekorert!!! Den er såååå fin!! Bare se her:














Men før den store dagen, skal min kjære Odd Ivar sykle Birkebeinerrittet! Det er nå på lørdagen. Det går om dere ikke vet det, fra Rena til Lillehammer. 8,9 mil over fjellet. Dette er hans 11`te tur over fjellet. Jeg håer han klarer merkekravet i år. Det er målet hans. Men det blir bare vanskeligere og vanskeligere for hvert år. De beste i klassen hans er bare sååå gode så... kryss fingre med meg da!!
Så på fredagen drar vi til Rena. Vi bor hos onkelen og tanta hans. Og mens han sykler til Lillehammer, så kjører vi bil dit for å hente han! Jeg skal prøve å få tatt noen gode bilder i år!!

Ingen kommentarer: