Sider

9. september 2006

Har vært på studietur i Barcelona!

En liten rapport fra studieturen i Barcelona.
Annkom hotellet ganske sent på mandags kveld. FLyet var litt forsinket. Hotellet var begredelig trist i grunnen..... jeg fikk akutt hjemlengsel. Men jentene jeg bodde på rom med er kjempesøte. Vi var tre stykker på vårt rom. Og vi hadde 6-mannsrom!! 6 senger på 3 jenter! To senger til hver, en til en selv og en til koffert og klær!
Pakket ut og møtte de andre i klassen for å gå ut å spise middag. Middagen ble ikke inntatt før klokken 23.30.... Litt vel sent spør du meg.
Kom sent i seng.
Dagen etterpå var det tid for å dra til La Pedrera. Eller Casa Mila om du vil.
Her skule vi opp på taket for å tegne/male.


Her er La Pedrera fra utsiden.




















Her er et bilde fra taket.





















Så var vi en tur i Park Guell! Der var det kjempeflott! Varmt men flott. Masse fin mosaikk og masse flotte mønstre å la seg innspirere av.

1 kommentar:

Monica sa...

Ooooh - jeg lengter tilbake til Barcelona når jeg ser bildene...

Den benken hans er jo råkul da - han var jo ergonomisk før sin tid..hihi

Ser ut til at du har hatt en kjempefin tur. Gleder meg til å se Barcelona-LO'er fremover :D