Sider

2. oktober 2006

Høstferie!

Ja, så har jeg høstferie da!! Deilig med skole gitt :)
Planen min for ferien er ikke så stor. Skal ikke reise bort eller noe. Men jeg har fått en scraplift utfordring fra BoopMinneriket, så den må jeg jobbe med da. Og så tenker jeg jobbe med oppgave 3 i Minnopol på samme forum! Det er så artig med Minnopol! Men denne oppgaven blir vanskelig gitt.... Den skal inneholde KUN tekst!! Har en plan egentlig, men sliter litt likavelll...
Så har jeg vel egentlig funnet ut at selv så artig det er med konkurrasner, så scrapper eg bedre når jeg ikke har en spesifikk oppgave å scrappe etter da....

Ja og selv om jeg har høstferie så skal jeg inn på skolen en tur likavell. Vi begynte med eksamensoppgaven forige uke, så jeg skal inn å jobbe litt mer med den tenker jeg. Det blir litt for lenge å la den ligge over en uke... og siden det er leire så bare må jeg jobbe med den denne uken også.... Litt kjedelig, men morsomt også!! Jeg digger i grunnen å ha forming som fordypning!! Jeg storkoser meg hver dag!
I dag har jeg sitti på morningen og kost meg med å tegne og male skisser av oppgaven jeg jobber med. Lekt meg med farger. Det er gøy, men jøss så vanskelig å skal velge farge på et produkt da!! Jeg har jo litt lyst at dette skal bli noe jeg kan ha på spisebordet vårt. Det er et digert fat! Sikkert en 30-40 cm i diameter! med både relieffer og "utskrapninger". Hva heter det på fagspråket da???

Ingen kommentarer: