Sider

1. november 2006

Sjuklinger..

Ja i dag er vi begge to hjemme. Odd Ivar er pjusken stakkars. Han hoster og er forkjøla. Har vært hos legen, men det var ikke noe bakterier så da var det bare å ta det med ro resten av uken. Jeg er hjemme fra skolen med min vonde arm. var hos fysioterapauten i går og da viste det seg at betennelsen har spredt seg nedover armen. Så nå verker det fra skulderen og ned til håndleddet. I tillegg mente fysioterapauten at det kjentes ut som en kul på eller ved den senen som er betent på forsiden av skulderen. Så nå har jeg bestillt meg time hos fastlegen på fredagen. Krysser fingra.....

I går hadde vi 9 års kjærestedag *Love*
Feira ikke på noen måte. Vi pleier ikke feire sånne "vanlige" dager... Bare runde, som 5, 10 osv... Så neste år blir det vel litt feiring ja!!

Ja og så skal min mellomste bror, Geir, gifte seg med sin Runa til sommeren da! Det er sååå koselig! Gleder oss veldig til bryllupet!

1 kommentar:

Ellen* sa...

Hei Hege!! Den armen din høres utrolig ond ut! Krysser fingrene for at den blir bedre FORT!!
Det så forresten ut som dere hadde det "litt" fint på den Kiel-turen!;o) Takk for titten!

Klem, Ellen*