Sider

7. januar 2007

En stor og fin B til meg!!!!

Jeg er så glaaaad!!! Jeg fikk en flott B på fordypningen min *jubler*. Jeg er superfornøyd! Var litt nervøs da jeg gikk inn for å sjekk på weben, for jeg var litt usikker på hvordan det hadde gått. Jeg hadde gjort mitt beste, med tanke på at jeg har slitt fryktelig med armen min under hele fordypningen, og derfor ikke fått gjort alt som jeg ville. Men det gikk bra for det altså!
**********************************************************

Nå i dag har vi pakket bort julepynten vår. Det er alltid deilig å få den bort, selv om den er både kosleig å fin.... Men mens vi pakket så kom jeg på at dette nok er siste gangen vi pakker bort julepynten i denne leiligheten jo...
For vi skal jo kjøpe oss ny leilighet i år. Bare jeg får en arbeidsbekreftelse etter skolen er ferdig, så løper vi ti banken og får lån, og så er det ut på boligmarkedet!! Spennende!
***********************************************************

Dette året blir spennende gitt..... Først skal vi i gang med et spennende fornying- og utviklingsprosjekt på skolen. Så skal jeg opereres i høyre skulder. Deretter er det å bli bra nok til å klare å skrive Bachelor-oppgaven. Så skal jeg ut å søke jobb, så er det leilighet-shopping, og selging! Så skal broren min gifte seg :)
Gosh så mye som skjer! Og dette er jo bare de tingene som er bestemt pr i dag da... Enda er det plass til mye annet morsomt også!
Jeg håper jo å få sett litt til Elise og familien i Lofoten også da...

1 kommentar:

Monica sa...

Ja, tenk, du fikk B. Det må være en utrolig deilig følelse, rett og slett. Og så fortjent!! Veldig glad på dine vegne, gratulerer igjen! :)

Høres ut som om 2007 blir et veldig spennende år for dere, du får huske å holde oss oppdatert hele veien ;)

Ha en fin-fin onsdag *klem*