Sider

1. februar 2007

Sliten....

Nå er jeg kjempesliten. Halsen min kjennes ut som sandpapir, stemmen høres ut som en kråke på whisky-rus...... Og ikke ble det nå bedre av å være på jobb heller. Prøv å være en hel dag sammen med unger uten å pratesærlig. Det er faktisk ikke mulig det!
**************************************************************************************

På lørdagen skal jeg scrappetreff i barnehagen. Vi blir vel ca 15 likesinnede som skal scrappe og kose oss en hel dag til ende! Gjett om jeg gleder meg!
Dette blir nok siste scrappingen å meg på en god stund tenker jeg... eller, jeg vet jo ikke helt sikkert da. Men jeg tenker at skulderen kanskje ikke blir scrappeklar med en gang etter operasjonen da.
*************************************************************************************
Apropo operasjon, jeg gruer meg faktisk litt jeg. Jeg har hatt 2 operasjoner før, andre steder. En i foten, knute på en nerve, og en da jeg fikk fjernet skjoldbruskkjertelen. Og jeg grudde meg ikke til noen av dem. Men jeg har en liten anelse av hva som ligger bak... kanskje.. Da de fjernet skjoldkjertlen, ble det oppdaget kreft :(
Så det er vel den frykten jeg sliter med nå tror jeg. Det ble tatt alle mulige tester for å sjekke ang kreft for operasjonen av skjoldkjertelen, men uten funn. Og så finner de det ved obduksjon av knutene på kjertelen. Hva om de finner det inni skulderen?? Tenk om......... Er det en ting jeg har lært, så er det at man ha ingen garantier, og at leger ikke vet alt... De gjør faktisk ikke det.
Men det går nok bra. Det må det.
Uff, nei nå er det nok grubling!
****************************************************************************************

Ingen kommentarer: