Sider

21. april 2007

I dag har vi planer vi! Ikke at det er så sjelden, men jeg tror det blir morsomt.
En kompis har bursdag, og den skal feires. Først med Go-kart på Alnabru, rett ved siden av www.papertrends.no Så gjett hvor jeg skal en tur før kartingen!!!
Jeg skal ikke karte altså. Det klarer jeg ikke med skulderen min. Har aldri kartet, men har skjønt det sånn at det er veldig slitsomt for armene. Men jeg skal se på, og ta bilder tenker jeg!
Etter kartingen er det forfriskninger hjemme hos kompisen. Deretter er det tapas på Champagneria på Frogner. Sammen med vestkantsnobben *knis* Der glir jeg nok rett inn tenker jeg *mohaaaa*
Men jeg gleder meg jeg! Blir nok en morsom dag tenker jeg. Lenge siden jeg har sett en del av folkene som kommer dit. Alltid morsomt å høre hvordan de har det.
***********************************************************************************

Ellers så er været nyelig. Sett fra stua. I morges da Odd Ivar stod opp, var det -2 grader ute! Men nå skinner solen fra skyfri himmel, og det ser relativt vindstille ut.
***********************************************************************************

Ja, og så venter jeg på en pakke fra The Stamp Attic jeg da..... Venter og venter. Håper den kommer om ikke så lenge da. Det er mye fint i den pakken skjønner du :-)

Ingen kommentarer: