Sider

16. september 2007

Mine siste kreative sprell!

























































Ok her er altså:
Øverst er bursdagsboken Odd Ivar fikk av meg sammen med en GPS til sykkelen sin!
Så er det litt av sidene som er inni, men de fleste er kun for Odd Ivar *forelsket*

Så er det et scrappe-venne-album som jeg har dekorert litt. Dette skal etter hvert innholde 25 sider som diverse scrappevenner fra Minneriket har lagd. Dette er en swap, så jeg har sendt avgårde like mange sider selv. Skal legge ut siden min etter hvert...

Så er det et oppussingsalbum som jeg har dekorert med stoffark. Her passet jo bare Love, Elsies, Jack + Abby`s "home sweet home" perfekt!!

Så er det min siste Lo som ble lagd til " All In" på Minneriket Jeg gikk videre til runde 2 *hurra*

3 kommentarer:

Anita Hagen sa...

Men så koselig og flott kort du har laget til elsklingen. Er så hyggelig og godt å høre at man er så forelsket og glad i sin partner. Herlig!

Klem Anita

Beata Ewa sa...

Herlig kort og LOer, Hege! Alltid like spennende å kikke i bloggen din!

Og gratulerer så masse med bilen!

Klem fra Beata

Karialov sa...

de ku bilde va bere super tøft. :) :)