Sider

2. november 2007

Fredag...

Jepp, det er fredag.
Jeg har vært en tur på Bærums Verk i dag. Det var så nydelig der i dag. Det var sånn passe kaldt, 2 grader, og det luktet stearinlys overalt! Julestemning jo!! Var innom Den lille sjokoladefabrikken og kjøpte meg en latte og litt sjokkis.
Så kjøpte jeg oss nye flanells-sengesett og jersey-laken på Princess. Lakene var eplegrønt og sengsettet var hvitt med eplegrønne striper på ene siden, og "blomster" på andre.
Jeg og Odd Ivar digger flanells-sengetøy på vinteren, det er så varmt og godt.

Og jeg husker hvor godt det var da jeg var lite og ovenattet hos mor(mor)! Lå i sengen sammen med henne mens hun leste tegneserier til meg før jeg sovnet. Og det luktet alltid så godt! *savner deg mor*

Ellers så er Odd Ivar i Barcelona sammen med en kompis, Andreas. Det er vist varmt og godt der ja.... Savner deg Odd Ivar <3 <3

1 kommentar:

Monica sa...

Åh, flanell...*sukk* Jeg skifet til flanell på sengen vår på torsdag, jeg ELSKER det. Er så varmt og deilig å legge seg. Sambo er ikke like begeistret, men det bryr vi oss ikke om *fnis*
Fin farge du har fått på bloggen din du også :P
God helg.
Klem