Sider

13. januar 2008

Søndag

Søndag er den slappeste dagen i uken for meg.

Da henter jeg inn energi og inspirasjon for en ny uke!

Dagen i dag startet med frokost med Odd Ivar. Så dro han til Andreas for å støpe gulv.

Da fikk jeg besøk av broren min. Han kommer stort innom hver søndag når Runa har hatt nattevakt, for da sover jo hun på dagen. Koselig med besøk da!

Vi satt nå her å skravlet og drakk kaffe. Ikke lenge nå før de skal flytte inn i leligheten de kjøpte før jul! Gleder meg til å se den altså!


Etter han dro hjem har jeg jobbet litt. Har skrevet et litt forsinket månedsbrev for desember *flaut* og lagd ukeplan for kommende uke! Nå skal jeg lete etter morsomme eksperimenter man kan gjøre med vann!


I morgen drar Odd Ivar til Skjåk sammen med foreldra sine. Bestemoren han døde i uken som gikk, og det er begravelse på tirsdag. Jeg blir ikke med. Så jeg blir hjemme alene jeg.

Liker ikke egentlig det. Hvertfall ikke nå på vinteren. Men jeg er stor jente og klarer meg vel :-)

Kanskje jeg kan sette meg ned å scrappe litt. Eller lage noen bursdagskort. Det er behov for noen nå fremover!

Ingen kommentarer: