Sider

24. februar 2008

Den store gruedagen...

Først: Tusen takk for alle koselige hilsner på bursdage min!!

Jeg hadde en flott dag, med mye kos og flotte gaver. Fra min kjære Odd Ivar fikk jeg stativ til kameraet mitt!
Så til noe helt annet. I morgen skal jeg inn på Bærum sykehus og ta finnålscytologi av det de fant på ultralyden... Atså, de skal forhåpentligvis utelukke kreft...... Dette gjør de ved å bruke ultralyd samtidig som de stikker inn en lang ogtynn nål like ved strupen på høyre side av halsen, så tar de ut prøver derfra som sends inn til undersøkelse. Sist gang ble de sendt til Radiumhospitalet.
Gruer jeg meg? Ja, litt. Men Odd Ivar skal være med meg og holde meg i hånden hele tiden. Han er så god den mannen.
Siden jeg har gjort dette noen ganger før, og vet hvordan dagen blir for meg, så har jeg tatt meg en feridag i morgen jeg. Hadde ikke klart å konsentrert meg om noen ting i morgen på jobben likavell.

1 kommentar:

Linda sa...

Masse lykke til i dag, Hege! :)Krysser fingrene for deg! Klem