Sider

1. mars 2008

Mere ugler!!

Jeg har handlet på Etsy igjen. Denne gangen hos Miss Flick Media . Og jeg kjøpte selvfølgelig to UGLER *knis* og en søt liten fugl!! Fuglen er svak mintgrønn i bakgrunnen. Men det vises litt dårlig her.

Jeg har sittet å scrappet litt i dag. Fått lagd to ettersize-Lo`er. Ikke verst det etter en lang tørke...

Trodde egentlig jeg skulle bli dålig til i dag. Det går omgangssyken på avdelingen og i går etter jobb var jeg supervalm og sjabby. Sov to timer etter jeg kom hjem fra jobb. Men i dag våknet jeg opp i god form! Takk og pris!

Odd Ivar er å hjelper Geir med å setteopp kjøkkenet dems. De håper å bli ferdig i dag. Og jeg håper det ikke blir så sent da.


Nå skal jeg glo litt på tv, før jeg muligens tar meg en hvil på sofaen. Er bare helt sykt trøtt om dagen og jeg aner ikke hvorfor.

3 kommentarer:

Bente sa...

Heisann! Fant veien til deg via Anitas hobbyblogg!! Synes uglene dine er helt herlige jeg! Egentlig ganske artig... for ugler er den eneste fuglen jeg ikke er livredd.. av en eller annen merkelig grunn..hehe..
Forøvrig så lager du masse flott! Takk for titten!!!
Hilsen Bente

Marte sa...

Hei Hege!

Hvordan går det med deg? Ser du er litt i "så som så" form om dagen?

Du er ikke den første som har en slik opplevelse på Bærum, godt du tar det med godt humør! :)

Jeg har tagget deg til en liten lek på siden min :)

Vi blogges snart igjen! God bedring!

Varme klemmer fra Marte

Marte sa...

Det er det som er meningen - innrømmer gjerne at jeg ofte er innom din side også, for inspirasjon - og oppdateringer om hvordan du har det... :) Ikke alltid man trenger å legge igjen spor etter seg synes jeg..

Hva for en messe snakker du om? Jeg kjente meg giret bare du sa ordet ;)

Klem