Sider

15. mars 2008

Seriøst, jeg hater migrene!

Nå har jeg hatt nok en omgang med hodepine som nå har vart i 14 dager. Den toppet seg i går med en grusom migrene Jeg kunne ikke bevege hodet uten at jeg trodde det skulle ramle av. Helt ubeskrivelig sykt vondt. Men sidne jeg allerede hadde tatt 2 PF i løpet av dagen ville jeg ikke ta migrenepille. Så jeg varmet opp risputen min og gikk å la meg på soverommet med vinduet åpent og lyset av. Sovnet ganske fort. Våknet av at naboene pusser opp. Boring i betong er ikke bra for en migrene... :-(
Følte at hodepinenen var såpass svak at jeg gadd stå opp. Lagde litt middag og spiste den, etter det var det flat ut på sofaen igjen.
Våknet i dag relativt ok. Men etter å ha spist frokost og sittet litt i sofaen kjenner jeg at migrenen er å vei tilbake. Så nå skal jeg ta en migrenepille og legge meg. Igjen. Jeg HATER migrene!! SERIØST! Den ødelegger så jævlig mye for meg!

Var hos legen på onsdag, fordi jeg har hatt sånn brennende følelse i magen. Vistnok pga av å ha tatt Ibux over en legre periode. Så vi fryktet magesår. Fikk noen piller som jeg skal ta en måned pga av dette. Magen er heldigvis bedre nå da *phu*!

Ingen kommentarer: