Endelig kom selvangivelsen min! Og det gikk jo bra jo! Var skikkelig redd for baksmell, men det gikk heldigvis min vei!!
1 kommentar:
Anonym
sa...
Så deilig når den frykta konvolutten endelig kommer og så var det ingenting å frykte alikevell. Vi og var litt nervøse, men det gikk over all forventning :-))))))
1 kommentar:
Så deilig når den frykta konvolutten endelig kommer og så var det ingenting å frykte alikevell. Vi og var litt nervøse, men det gikk over all forventning :-))))))
Ha en super helg.
Legg inn en kommentar