Sider

22. mai 2008

~~~~*****~~~~~~

Hm, laptopen min er nå offisiellt død. Og dette betyr at alt som jeg ikke hadde tatt backup på er borte! Det er både bilder og dokumenter ja.

Heldigvis har jeg tatt backup på alle bildene fra begge brødrene mine sine brylluper *phu*

Men det er mye annet som er tapt *snufs*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nok om det.

I går var jeg kreativ her! Jeg lagde en post-it-blokk til avdelingen min! Og jeg syns selv den ble ganske så flott. Men husket jeg å ta bilde av den før jeg tok den med meg i barnehagen? Neida.... Men jeg skal fikse det neste gang jeg skal på jobb. Nå vet jeg jo ikke helt når det blir, for det ser muligens ut til å gå mot streik for oss ped.ledere i barnehagen min..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ryggen er på bedringens vei. Kiropraktoren var kjempefornøyd med utviklingen så langt!! *hurra*

Så neste uke er det både kiropraktori og fysioterapi som står på planen! Og jeg skal tilbake i 100% jobb igjen! *dobbelt hurra*

Ingen kommentarer: