Sider

9. juli 2008

Hagenytt!


Ja, en liten oppdatering på "hagen" min. Det spirer og gror. Og endelig har det kommet masse deilige sukkererter på sukkerertplanten min!! Og de er supergode!!
Så et lite bilde fra en annen del av kassen! Det gror så godt oppi der, og alle plantene blir bare superstore!!


Jeg klipper ned og luker jevnlig, men må nok ta et skikkelig tak en dag. Men jeg venter med det til etter nordnorge-turen. Så får jorden litt skygge da og holder bedre på fuktigheten. sånn i tilfelle det blir innmari varmt når vi er borte!


Så til slutt et bilde fra kjøkkenet vårt. Vi har kjøpt en benk til der. Det var liksom så nakent under vinduet, og så ville jeg gjerne ha espressomaskinen på en egen benk!! Mangler benkeplate og sokkel enda, men det kommer i løpet av 14 dager!!

Ja, nå er halve det nye gulvet på plass på stua! Det gikk lett som en lek å ta av det andre som lå der. Så nå ligger det bare å venter på å bli lagt på soverommet. Men det må nok vente noen dager til ja!!

Men det blir jo sååå fint med Ask på stua da!! Bilder kommer senere!

Ingen kommentarer: