Sider

7. juli 2008

*ingen tittel*

Så har jeg startet med 2. uke av ferien min.

Formen er på vei til noe bedre, men hosten blir jeg nok ikke kvitt denne gangen heller :-(

I dag har jeg ikke gjort stort. Spiste frokost klokken 11.30, og det sier jo sitt da *lol*

Så har jeg chatter med Anne Silje, som er mamman til Elise. Og jeg fikk nye bilder av Elise!!! *Hopper litt opp og ned av glede* Jeg bare må dele et av dem med dere. Det er vistnok fra skrammeltoget på Laupstad 17. mai i år!


Ellers så har vi nå i kveld vært å sett på parkett til stua vår. Joda, vi la parkett i fjor, men nå er vi lei av den!!!!

Neida, bare tuller. Men den knirker noe så inni granskauen skjønner du. Så vi fant ut at vi skal ta den opp, flytte den inn på soverommet og kjøpe ny til stua! Vi måtte jo likevell kjøpe ny til soverom, så da... Og det kule er at på soverommet skal vi legge parketten opp på veggen bak sengen i tillegg! Det blir råtøft!!

Så nå krysser vi bare fingre for at det går greit å ta opp parketten igjen!!

Så starter vi nedtelling til ferietur nordover da! Gleder oss til å ta fatt på alle mila!

2 kommentarer:

Filippa sa...

Parkett på veggen er kult. Håper dere får den opp fra stuegulvet uten at den blir ødelagt, tror det er litt pirk, men det burde jo gå. Så stor Elise har blitt, det blir vel topp for Tante å treffe henne igjen. God tur nordover og kos deg masse med turen og familiesamvær.

Maya sa...

Det blir sikkert kjempestilig med parkett på veggen....det tror jeg ikke at jeg har sett - håper du legger ut litt bilder av det :-)))

Så nydelig jente - hun skjønner jeg godt du er stolt av!

God bedring og ha en fin fin tur nordover :-)