Sider

26. oktober 2008

Forige og denne helgens produksjon!

Jammen har jeg vært produktiv i det siste! Forige helg lagde jeg hele 5 Lo`er!! Denne helgen har det foreløpig blitt 1 kort da. Men det kan komme mer ja *fnis*
Bildene på denne over her, er fra forige helg. Da vi var på den mye omtalte turen. Se forige innlegg!

Bildene på spøkelsehuset-Lo`en liker jeg veldig godt. Elise kosa seg skikkelig med å ta med tante på tur bort til det skumle huset!


Disse bildene er bare så utrolig koselige. Du kan tro disse to koste seg med å pusle og sortere brikkene til alle disse puslespillene! Her har jeg også kost meg masse med å lage siden da. Har brukt gamle ark fra BG, bølgepapp som er sprayet med Glimmer Mist, mønstersaksen er tatt frem igjen, og jeg fikk jammen brukt litt blonder også!



Elise var superstolt over at hun kunne sykle i sommer. Hun kunne faktisk også sykle med bare en hånd!! Men det fikk jeg ikke tatt bilde av. Noen ganger bare MÅ man se uten linsen foran ansiktet! På denne siden har jeg også brukt mønstersaksen! I tillegg til et mønsterark fra BG fra serien Mellow. Digger bokstavene fra Jennie Bowlin!



Så har jeg endelig fått lagd meg en kaffe-Lo da!! Jeg har tenkt på dette lenge, men aldri kommet meg så langt som til å ta bilde av en kaffekopp. Nå ble det bilde av et kaffeglass, men inholdet er like fantastisk likavell! Jeg har på denne brukt blonder og tags som er farget med kaffe!! Yehh! Mønstersaks nok en gang!







Så i dag har jeg lagd dette julekortet med stempel fra Papilion. De er bare sååå nydelige! Dette er et brettekort, brettingen lærte jeg av Marte. Arkene på dette kortet er fra 3ndy Papir og heter "julekort". Elsker de arkene altså! Hilsenen er skrevet på en bit Hamblys som er limt på mønsterarket. Stemplet med God jul og Godt nytt år på er embosset med grønt emboss-glitter!
Oppskriften på pepperkakene er klippet ut med mønstersaksen.
Jeg tror jammen meg dette er blitt en ny dille gitt!
Hvem hadde trodd det for et år eller to siden!!??
Ikke jeg.
Men nå; tilbake til scrappebordet!
















1 kommentar:

Monica sa...

Så mange fine LOer! Kjempe effektiv må jeg si. Og kortet var jo utrolig fint, veldig fint med den bretteteknikken.
Og ja, vi skal på treff sammen på torsdag, det er takket være Marte, jeg har ikke vært der før. Gleder meg veldig :)
Klem