Sider

19. oktober 2008

I dag har vi vært ute på tur vi!
Vi kjørte opp til Holmenkollen, og parkerte et stykke ovenfor, og gikk. Og gikk og gikk. Kom til et skilt hvor det skulle være 2 km til Tryvannstua, men jeg mistenker at dem har egne kilometre i Oslo som er ulike resten av landet! For vi gikk og gikk og gikk....
Det verste var at rett etter vi begynte å gå, så kjente jeg at jeg må på do! Men går man tur i Oslo, så er man aldri alene nok lenge i skogen til å tisse bak et tre!
Så jeg måtte pent holde meg til vi kom til Tryvannstua. Og der var det utedo. Æsj. Med skikkelig ekkel lukt. *dobbeltæsj*
Men jeg fikk gjort mitt fornødne og kom meg ut i frisk luft igjen!
Satte oss ute på bakken og drakk iskaffe of spiste litt nøtter og kjeks.
Så skulle vi ta korteste vei tilbake til bilen. Odd Ivar mente det var kortest OPP slalombakken opp til Tryvann da. Jeg tittet på den og tenkte, ja den var jo ikke så lang da.
YE RIGHT!!!
Jeg såg jo bare begynnelsen jeg!!
Fytte katta hvor sliten jeg var da vi kom oss opp! *Phuuu*
Da var det godt at resten av veien til bilen var nedover ja!!
Da vi kom hjem stupte jeg rett i dusjen!
Godt å få dusjet bort den utedoen altså *knegg*
Etter det ble det litt jobbing, litt scrapping og litt surfing.
I helgen har jeg faktisk scrappet 4 Lo`er!! OG et julekort!!
Og den ene Lo`en er jeg faktisk med på bildet på! Det er ikke så ofte, så den er jeg fornøyd med.
Og bildene på den ble faktisk tatt på turen i dag!
En skikkelig scrappehelg med andre ord. For jeg var også innom Kort og Godt i går, måtte ha litt kartong og mønsterark.
Orker ikke dra frem kamera nå, så jeg får legge ut bilder av Lo`ene og kortet i morgen tenker jeg.
Nå skal jeg sløve foran tv`en en stund.

2 kommentarer:

Monica sa...

4 LOer og et julekort?!?!?! På en helg?!?! *imponert*
Gleder meg til å se dem, titter innom igjen imorgen :)
Høres ut som en slitsom tur btw, men sikkert destod mer deilig når man først kommer seg hjem igjen.
Klem

Marte sa...

Jeg ler så godt av dine innlegg, kjenner meg igjen jeg vennen ;) Haha - du må ALDRI la deg lure til å ta oppover :P

Gleder meg til å se hva du har kommet opp med nå :)