Sider

12. oktober 2008

Migrene *arghhh*

Migrene er noe forbannet herk. Satt på jobb på fredagen å fortalte at jeg ikke har hatt migrene siden jeg begynte hos kiropraktoren. Og hva skjedde i går?? Joda, migrenen kom den! Hvorfor skulle jeg jinxe dette da???
Den var ikke helt borte i morrest heller. Og pga pillen jeg tok i går så sov jeg helt til klokken 11.. Men var migrenen borte?? Neida.
Søren!
Men nå har jeg testet ut krympeplast litt mer. Prøvd med å fargelegge et stempeltrykk for så å krympe. Det blir jo bare sååå søtt da!! *sukk*
Må se om jeg kan lage noe med dette også da.

1 kommentar:

Anette S sa...

Man må ALDRI tenke over at man har hatt lite anfall! Hjelper ikke å banke i bordet! Det er det som er så forbasket med denne sykdommen. Den trigges av psykiske ting, men det er håpløst å snu når man har tenkt tanken! Etter at jeg fikk triptaner merker jeg at jeg har færre anfall nettopp fordi jeg ikke lenger bekymrer meg for å miste hele dager. Men jeg var dårlig torsdag, fredag og lørdag, så jeg tør å snakke om at jeg har mindre anfall enn før jeg fikk piller :) Håper det er lenge til neste gang! PS! Kjempefin blogg du har nå!