Sider

19. november 2008

Bad blogger



Ja, nå har vært en bad blogger gitt. Har ikke blogget siden 8. november. Men jeg er syk. Hadde en knalltøff dag på jobb sist fredag, fikk feber var sykt tett, både i hodet og i nesa. Har vel ligget på sofaen mesteparten av tiden siden da. Bare en tur til legen på mandag som resulterte i sykemelding ut uken. Sånn går det når man er utslitt og svak ja.


Det går vel sakte men sikkert fremover. Tror jeg.


Bare MÅ på jobb igjen på mandag.




Ellers så går nå oppussingen fremover da. En ting som er bra med oppussing kombinert med å være syk, er at jeg ikke trenger stresse med at det er rotete og støvete her. Tok frem støvsugeren i går, for å få vekk de største kaninene, men da svetten piplet av nesa, så gikk jeg å la meg igjen!


Ikke kan jeg vaske klær heller, da vi ikke er koblet på vann på badet!


Så jeg kan egentlig bare late meg, ligge å se på utrolig dårlig formidagstv, lese bøker og sove om jeg vil.


Jeg fikk den nyeste til Marian Keyes "For god til å være sann" og den er jo på over 700 sider, så da har jeg lesestoff noen dager ja!
Så til slutt vil jeg bare få gratulerer min kjære lillebror Bengt så masse med dagen!! Kjempeglad i deg!

2 kommentarer:

Helle sa...

Ønsker deg riktig god bedring, Hege! Håper du kommer raskt til hektene igjen!! klem.

Carrin sa...

Masse god bedring herifra også!!!