Sider

28. januar 2009

Fridag

Jeg har en fridag i dag. Det har vært en deilig dag.
Stod opp litt over 8, ryddet ut av oppvaskmaskinen og gikk i dusjen. Etter å ha kledd meg lagde jeg meg frokost og kaffe. Fant frem boken min og satt ved frokostbordet til boken var lest ut og kaffen drukket opp.
Så tittet jeg litt på "Livet i Alaska" på TV3, før jeg gikk ned på kjøpesenteret hvor jeg hadde time hos frisøren til klipp! Gjett om det var digg å få vekk litt hår *ahhhh*!

Etter klippen gikk jeg på Kaffetid for en dobbel latte og en toast med ost, skinke og soltørkede tomater *nam nam* Leste avisen mens jeg spiste.
Så ruslet jeg litt på senteret, kjøpte meg et lite sminkespeil og en ny rouge. Tok så en snartur innom Meny for å kjøpe med meg en sjokoladebolle og en Pepsi Max hjem.

Hadde vel vært hjemme i omtrent 40 min da Odd Ivar ringte å sa at han var ferdig på jobb, og var på vei hjem.
Nå ligger han å sover litt, før vi skal en tur på Storsenteret. Jeg må ha meg en ny bok. Har lyst på en skikkelig spennende krim nå kjenner jeg. Men jeg vet ikke hvilken da... Håper de har noe bra i Sandvika.

Dette har så langt vært en veldig deilig fridag.
Tror mine fri-onsdager skal være sånne "skjemme-meg-bort-dager", hvor jeg bare skal gjøre ting jeg har lyst til. Som å gå til frisøren, kanskje ta litt hudpleie, farge bryn osv osv..... Finne på noe hyggelig liksom. Og selvfølgelig: Scrapping! Jeg har prøvd å lage et kort nå da. Men står litt fast i utformingen. Men det kommer nok snart ja...!

Ingen kommentarer: