Sider

1. januar 2009

Godt Nytt År!

Ja, da kan vi skrive 2009. Spennende å gå inn i et helt nytt år. Jeg har ingen forsetter for 2009. Men jeg har noen ønsker. Det som står høyest er bedre helse. At betennelsen i skuldra skal bli borte, at den hosten jeg har hatt konstant i 3 år skal dra til helvete. Og at astmaen ikke skal føre med seg så mange infeksjoner og dritt i luftveiene mine.
Så ønsker jeg alt godt for alle jeg kjenner. Håper alle får det like godt som de fortjener.

Vi trodde vi skulle få en ny niese i natt, for Bengt og Anne Silje dro på sykehuset, men neida.. Det blir vistnok ei lita jente, og hun skal hete Martine.
Det er ganske spennende å vente på slike små prinsesser. Til og med for oss som bor så langt unna.
Men jammen vet jeg lite om fødsler og slikt gitt! Først fikk jeg høre at hodet hadde festet seg. Jeg så nå for meg mitt, med et svevende hode som endelig fant kroppen *knis*
Så har slimproppen løsnet *æsj...* Så var det vistnok 4 min mellom hver vee, og da tenkte jeg: NÅ kommer hun.
Men neida... det var vist ikke sånn.
Så vi får bare vente. Men godt at hodet er festet og at den proppen er borte. Tror jeg. Er ikke så opptatt av dette, mer opptatt av det som skjer etter ungen er ute jeg! Det er da min jobb begynner. Som tante! Tante, med stor T!

Ellers så håper jeg jo å få scrappet en del mer i året som har begynt, enn i det som gikk. Har liksom mistet litt gnisten pga armen da. Når det gjør vondt å scrappe, ja så er det ikke så gøy lengre. Men det MÅ jo bli bedre!

I 2009 skal jeg jobbe litt mindre. På jobb hvertfall. Eller jeg går ned til 90 % stilling frem til sommeren. Men om det blir mindre jobb av dette hjemme, ja det vet jeg ikke. Har vel mine tvil i grunnen. Men det skal bli utrolig godt med en fridag annenhver uke. Den skal forhåpentligvis IKKE brukes til jobbting. Men kanskje til scrapping og avslapping....!
Vel, vi får se. Jeg er optimist!

Men hvertfall,
GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE SAMMEN!

1 kommentar:

Nina sa...

GODT NYTT ÅR!