Sider

25. januar 2009

♥♥ Merrell ♥♥

Ja det er vel ingen hemmelighet at jeg er svak for Merrell-sko! Seriøst, jeg tror de hadde mine ben som mal da de bestemte seg for å starte opp Merrell altså! Jeg har kronisk betennelse under begge hælene, har prøvd å fikse dette med kortisonsprøyter (fy fa.. det var vondt), og jeg har fått tilpassede såler til å putte inn i skoa, men da jeg oppdaget Merrell kunne kaste sålene, og det gjorde jeg med glede!!


Jeg digger komfort. Hater vonde sko som klemmer på tær eller hvor som helst. Kunne ikke tenkt meg å putte bena inn i sånne sko som misformer tærne! Gærne damer altså! Nei, gi meg komfortable sko. Og det fine med Merrell, er jo at de i tillegg til å ha fantastiske hverdagssko, også har pensko!! Kan det bli bedre enn de? Så jeg har alt fra gode varme vintersko, til søte grønne og rosa ballerinasko til sommerbruk *sukk*
Disse skoa under her er til gåturer i skog og mark. Det har Gore-tex, og de har Vibramsåle for bedre komfort! Og jeg har testet Gore-texen i de andre skoa mine, og de er helt vanntette!!! Så da var støvler unødvengig også....!


2 kommentarer:

Marte sa...

Så deilig å finne sko som sitter som støpt! MerellAskepott du ;)

Jeg har tagget deg til en utfordring, morsomt om du blir med!

wedding rings wholesale france sa...

This particular is usually apparently essential and moreover outstanding truth along with for sure fair-minded and moreover admittedly useful My business is looking to find in advance designed for this specific useful stuffs… diamond necklace canada , diamond necklace australia ,