Sider

28. februar 2009

Har vært på shopping!

Både med og utensvigers i dag! Jeg skulle få velge egen bursdagsgave, og i dag morrest dro vi til Liertoppen kjøpesenter. For der har de en klesbutikk jeg digger! Zizzi heter den.
Jeg fikk meg en kjempefin sort tunika med korte armer og heklekant rundt halsen og et skjerf i vårlige farger!

Så drakk vi formiddagskaffe sammen før vi gikk hver vår vei. De skulle på Europris og vi skulle på Siba. Jeg skulle ha meg veske til min lille mini!

Men der hadde de bare sånne sorte kjedelige vesker. Jeg ville ha mere FARGER! VI fant ut at vi skule ta turen til Siba i Oslo. Og der fant jeg endelig en veske somfalt i smak!
Før vi annkom Oslo og Siba var vi innom Maxbo på Vekerø. Og der fant vi oss en matte i teak til å ha foran dusjen! Det ble kjempekult! Skal ta bilde å vise frem senere!

3 kommentarer:

Malin a.k.a. Boop sa...

Kjempekul veske du har funnet deg. Sånn vil jeg også ha, men har ingen mini å ha oppi...

Ellen* sa...

Skikkelig kul veske du fant!!:o)

Anonym sa...

Took me time to read the whole article, the article is great but the comments bring more brainstorm ideas, thanks.

- Johnson