Sider

12. april 2009

Noen nye Lo`er!

Har lagd noen nye sider både til Martine sitt album og til vårt album. Alle av Martine er til hennes, og det øverste av Elise er til vårt album. Her har jeg brukt både PRIKKER og en deilig ORANGE farge!!
Over: Anne Silje med sine to skjønninger. Er litt usikker på tittelen, men den ble nå bare sånn... Har brukt en del nye ark jeg kjøpte på messa. Moro med nytt! Og jeg elsker PRIKKER!!!

Over: Dette arket med hjerter har jeg spart på i noen år nå! Og endelig turte jeg skjære det til og bruke det! Passet jo så godt til bildet. Uglen har fått litt blonder rundt seg, og det syns jeg ble kult!

Over: Martine ser ut som ei dukke her! Også her er det brukt noen nye papirer fra messa. Og ei lita bling-ugle!


Over: Martine på PRIKKETE ark!


Over: Martine ligger å leker på gulvet. Ser ut som hun koser seg masse på det deilige teppet hun fikk av Onkel Geir og Tante Runa!
Så har jeg oppdaget at jeg har brukt ♥ HJERTER ♥ på samtlige sider til albumet til Martine!
♥♥♥♥♥


2 kommentarer:

Nina sa...

Hallo :)

Fy søren, jeg blir så misunnelig på dere som klare å lage LOer altså *sukk*

Og dine er jo bare såååååååå lekre *dåååååååån*

Anne Silje sa...

Så vakre saker! Så priviligerte vi er som har deg til å scrappe skattene våre! Blir så rørt, jeg, Hege! Takk!!!