Sider

18. mai 2009

Sydenstemning på verandaen!


Legger ut et bilde med litt sydenstemning fra verandaen vår!

Dette bildet var det Odd Ivar som mente jeg burde ta. Han syns vanndråpene var så kule. Og det hadde han jammen rett i.

Men det regnet og var så kaldt ute, så jeg gadd ikke knøle med innstillingene…
Ellers er det stille her.

Vi var å grillet hos Trygve på fredag. Det var veldig koselig. Traff litt nye og gamle kjente.

På lørdag gjorde vi ikke stort annet enn å handle og kose oss.

Odd Ivar var sikkert ute på sykkelen sin tenker jeg.

Og i går, på 17. mai spiste vi frokost, drakk kaffe, vinket til toget fra verandaen og sløva i solen! Ja og så var Odd Ivar på sykkeltur!

Han elsker den nye sykkelen sin. Og mekker hele tiden på den! Søtingen!

Denne uken blir en kort arbeidsuke. har fri på onsdag, torsdag og fredag!!! Deilig med korte uker innimellom!

Nå skal jeg sløve med tv`n før jeg må finne senga!

2 kommentarer:

banglamarie sa...

ser ut til å være en superkoselig veranda. Her kunne jeg tenkt å komme på besøk og drikke en kopp te eller et glass rødvin :) virkelig innbydene!!

Hege sa...

Du er hjertelig velkommen til et glass rødvin!! Tenk så koselig!