Sider

12. august 2009

Enda et bryllupskort!

La meg med en gang beklage den utrolig dårlige kvaliteten på bildet. Tatt med mobilen i dårlig lys. Jeg glemte nemlig å ta bilde med kameraet før jeg gav det bort så... Men bildet gir da et vist innblikk i hvordan det ser ut da! Dette kortet ble lagd på bestilling til ei på jobben. Kortet går i fargene lille og gammelrosa. Kjolen er malt med H2O, mens dressen er fargelagt med ProMarkers. Hjertene er QK cookie cutters. De skjønne små rosene er Papirloftets miniroser. Innimellom rosene er en bit av en bokside som er rullet sammen, og på den har jeg knytt en nøkkel og hjertecharms. Arket med roser er Maja Design. Blondekanten er lagd med M.S blondepunch. De lilla ensfargede er fra en sånn ferdigpakke som jeg fikk av henne jeg skulle lage kortet til. Men av den pakken klarte jeg bare å bruke kartongene i lillanyanser, den lille biten med ordet "love" på, og et hjerte som jeg limte inni kortet.

1 kommentar:

Nina sa...

Et utrolig nyyyydelig bryllupskort♥♥♥