Sider

23. november 2009

Enda nyere julegardiner!

Som dere kanskje leste i det forige innlegget så ble de nyinnkjøpte julegardinene en total fiasko. Jeg pakket de ned og tok de med til Princess i dag. Og en hyggelig jente der lot meg få bytte dem inn i nye gardiner. Denne gangen valgte jeg noen litt dyrer gardiner, som virket å ha litt bedre kvalitet. Får heller betale litt for kvalitet så kan jeg ha dem lengre!

De er skikkelig julerøde, med ton-i-ton-mønster. Jeg har prøvehengt dem for å se at det ble fint, men de må legges opp ca 10 cm tenker jeg.


I tillegg til nye gardiner, kjøpte vi oss en kjempeflott grønn adventstjerne (det øverste bildet) til å ha i vinduet på stua. Fra før av har vi en hvit en til kjøkkenet. Men det er en sånn som står på benken liksom.
Ja, så fant jeg jammen meg en ugle til å ha på juletreet!!!!



Ingen kommentarer: