Sider

13. desember 2009

Retro veske med Pinky the Whale!!

Jeg og Odd Ivar var en tur på julemarkedet på Bærums Verk i dag. Nydelig vær og masse flott å se på. Jeg kom over en bod med ei trivelig jente som solgte masse flotte vesker! Jeg trekkes mot sånt no tror jeg *hehe*
Og etter å ha tittet der en par ganger, falt jeg for denne veska med det kuleste retromønstrete stoffet!! Veska er til og med navnet: Pinky The Whale! Bildet er lånt fra www.klinkekult.no

I tillegg til vesker, solgte hun også blant annet flotte kjoler og klær til hunder. Absolutt verdt en titt i bloggen hennes.

2 kommentarer:

Filippa sa...

Så utrolig tøff veske. Vet du om det er julemarked neste helg også?
Håper at formen din er på topp etter vaksinen og sykdom. Kos deg med resten av adventstiden.

Janne sa...

For en råkul veske, skjønner godt at den måtte flytte til deg ☺