Sider

26. mai 2010

Spise ute!


Jepp, denne uken har jeg spist middag ute på restaurant to ganger! Luksus!! Først var jeg og Odd Ivar i Sandvika på Egons hvor vi spiste deilige club sandwich. Det er sååå godt at det ble middag den dagen! I tillegg er det veldig koselig på Egons.
Så i går var jeg med en del folk fra jobben å spiste på Bambus sushi, også i Sandvika. Der har de bare helt fantastisk god mat. De har varme retter samlet fra Thailand, Kina, Japan og Vietnam.
Jeg spiste sushi da. Spicy laksemaki og sushi nigiri med kamskjell på. Nydelig var det. Første gangen jeg har spist rått kamskjell, men det var utrolig godt!!
Veldig hyggelig å gå ut å spise med jobben.

I dag har jeg hatt frionsdag. Stod opp litt sent, etter å ha sett One Three Hill på senga *rødme* så lagde jeg meg frokost og kaffe og koste meg med det.
Så tok jeg meg en tur til Bærums Verk. Hadde en del ærend å gjøre der. Og etter det dro jeg å spiste lunsj på Kaffetid. På vei ut derfra gikk jeg innom Kjærvik, en butikk som blant annet selger sengetøy, dyner og sånne ting. Og der kjøpte jeg en sommerdyne med dun. Egentlig var den til Odd Ivar, for hans kan ikke lengre kategoriseres som en dyne.... Men han skjønte jo fort at jeg hadde veldig lyst på dundyne da. Så jeg fikk denne så skal vi heller kjøpe en til som han kan få!! Kjæresten min!!
Og ja, jeg har forresten ferie resten av uka!! Deilig!!

Ingen kommentarer: