Sider

18. august 2010

Småting


Jeg har noen småting jeg har lyst til å vise dere. På bildet over her er to av mine favorittvaser for tiden. Den grønne i glass er etter min farmor. Jeg fikk den med meg nedover i sommer da vi var i Lofoten.
Den andre er fra House Doctor, den er kjøpt i Svolvær i sommer. Har kjøpt en del fra House Doctor der jeg!
Den bittelille smarte uglen som sitter foran fikk jeg i posten fra ei supersnill dame som bor på Raufoss ved navn Hilde Heimdahl. Og grunnen til at jeg fikk denne var bare at jeg hadde lært henne hvordan man lager øredobber av overtrekksknapper! Det finnes så mange snille mennesker der ute!!
Så vil jeg vise frem denne søte mobilvesken jeg fikk av min kollega Mette da hun kom hjem fra Spania i sommer. Den er supersøt!! Og det er "håndtak" på den så den kan henges over skulderen som en bitteliten veske. Og den passer supergodt til kameraet i tillegg!
Så er det denne nydelige veska jeg fikk fra Odd Ivar da han kom hjem fra Danmark forige uke. Jeg digger den. Fargen er sånn petrolblå, men det kommer ikke så godt frem på bildet.
Og så the piece of resistance!! En skjønn DUCKLING!!! Dette er den søteste anden jeg noen gang har sett. Jeg fikk denne også av Odd Ivar. Den er laget av Hans Bølling. En dansk arkitekt. Dette er babyen, mamman måtte desverre bli igjen i Danmark. Men kanskje de gjenforenes en gang...!
Enn så lenge får denne kose seg hjemme hos oss sammen med både ugler, muldvarper og rådyr!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Den grønne vasen ser akkurat ut som min! Bare at min er blå. Og etter mormor... :o)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.