Sider

15. august 2010

Tur til Drøbak!

I går kjørte vi en tur til Drøbak. Vi har vært der en gang før, men da var det kaldt og regn så vi ville tilbake når det var sommer og varmt. Og det var det jammen meg i går. Vi hadde en kjempekoselig dag i Drøbak. Gikk masse og bare nikosa oss!
Bildet over er egnetlig ganske internt. Men om noen av dere lesere har sett en film med Ben Stiller som heter Zoolander, så kanskje dere skjønner litt. Dette er et typisk Zoolander-blikk/uttrykk! Dette var ikke planlagt, Odd Ivar snakka iget jeg skulle til ta bildet!
Her sitter vi i hagen Hos Hanna. Her spiste vi en deilig club sandwich og drakk en dobbel latte. Kjempekoselig hage å sitte i. Mens vi satt der kom det forresten en dame dit med en ganske liten barnevogn. Jeg stussa litt på det, og sa til Odd Ivar at det kan umulig være en unge i den vogna. Og det viste seg at jeg hadde rett gitt. Det var da slettes ingen unge oppi der. Ikke var det noen barnevogn heller. Det var en hundevogn, som inneholdt to bittemså pudler!! Så nå har jeg sett det også!
Deilig Club Sandwich. Vi ender 8 av 10 ganger opp med nettopp dette når vi skal spise lunsj ute. Men det er jo så godt!!
SMIL =)
Her er vi ned i havna på moloen som går ut fra akvariet. Akvariet droppet vi å besøke.
♥♥♥
Odd Ivar skulle absolutt ha bilde av meg oppå moloen! Har forresten på meg den nye veska jeg fikk av Odd Ivar da han kom hjem fra Danmark på torsdagen!!
Så tok vi båten over til Oscarsborg Festning. En deilig tur med båten, hvor vinden blåste friskt i håret og kjølte oss litt ned.
Her er vi ved de digre kanonene som står på festningen. Digre kuler eller??

For å oppsummere så var det en deilig dag i Drøbak. På vei hjem kjøpte vi med oss det vi trengte for å lage en deilig pasta og kyllingsalat på kvelden.
Og ja, jeg fikk med meg en ny bok; Hekling - abc for hekleentusiaster! Så nå skal jeg jammen lære meg litt hekling!! Må bare kjøpe meg en heklenål først kanskje... *hehe*

4 kommentarer:

Nina sa...

Så ut som dere hadde en koselig dag i koselige Drøbak, ja:o)

Ellen* sa...

Ja, det ser ut som dere koste dere veldig! Stooore smil!:o) Den nye veska så fin ut, forresten. Jeg trenger ny(e)! Det står øvert på shoppinglista når jeg skal til London snart;o)
Ha ei fin uke, begge to!

Ellen* sa...

Ja, og lykke til med heklinga! Det e arti!!:o)

Elisabeth Helland sa...

hmmm, trodde jeg hadde kommentert dette innlegget ditt, men det var visst bare i tankene.....hihi.. Vettu, vi var også i Drøbak og på Oscarsborg den dagen......tilfeldig-tilfeldig, mye folk men jeg så deg nok ikke.....ha ei fin fin helg du og din... :o)