Sider

2. september 2010

Bildet er lånt fra ShakShuka
I dag fikk jeg det siste Elle Interiør i posten. Og dette har jeg kost meg med nå i ettermiddag. Og på siste side ble jeg litt småforelsket! Sjekk denne superskjønne ugleklokken! Den er i bambus og egentlig beregnet for barnerom..... men det betyr vel ikke at den ikke kan være på et voksenrom også vel?? Jeg fikk innmari lyst til shoppe denne skjønningen. Den koster 55 euro da... *tenke - tenke*

Så må jeg bare vise frem et av armbåndene jeg har kjøpt i det siste. Det er så fargerikt og fint!! Jeg har sett på dette muffinsarmbåndet fra Arts & Crafts i lengre tid. Og plutselig var det på halvpris hos VIC på senteret her. Og da MÅTTE jeg bare kjøpe det jeg *gliser* Ungene i barnehagen syns dette er supersøtt, og lekespiser muffins flere ganger om dagen :-)

Ellers går dagene fort her. Vi driver å planlegger en liten kjærestetur til Barcelona i høst en gang. Vi har vært der to ganger hver før. En gang sammen, så var jeg der en gang med klasse, og så har Odd Ivar har vært der en gang med en kompis. Så nå har vi lyst til å dra tilbake dit igjen sammen. Alt er liksom bedre når vi er et sted sammen ♥♥♥
Og Barcelona er en fantastisk flott by. Det er så utrolig masse spennende å se og oppleve der. Så det er veldig spennende å drive å planlegge en reise dit!

I helgen var det forresten Birkebeinerrittet for Odd Ivar. Han deltok for 15. gang! Imponerende ikke sant? Været var som i fjor, vått og grått og veldig gjørmete! Men gjennomførte gjorde han likevell. Goingen min! Han kom inn på 4.10.05, og var vel i grunnen fornøyd med dette forholdene tatt i betraktning. Han klarte desverre ikke merkekravet. Men siden dette var den 15. gangen så fikk han premie! En kjempeflott dekketallerken fra Hadeland Glassverk, så nå har vi to like dekketallerkner. Han fikk nemlig en etter 10 år også.
Ha en flott torsdagskveld alle sammen!!

1 kommentar:

banglamarie sa...

Veldig Hege-klokke det der ja. Og passer absolutt inn i et voksenrom!! :o)

Høres spennende ut med Barcelona! Har veldig lyst til å reise dit. Meningen var å reise dit i sommer, men så ble det plutselig Italia istedenfor, men Barcelona ser flott ut, og etter å ha lest "havets katedral" fant jeg ut at Barcelona er en plass jeg MÅ besøke :o)