Sider

11. november 2010

It`s all in the details!

 Det er i detaljene det ligger... eller? Vel, jeg har tatt meg en liten runde i dag og tatt noen bilder av små detaljer her hjemme. På badet har vi blant annet to badeender som ser veldig glade ut.
 I dag har jeg også lagd en detalj til. Fikk ideen i en blogg, husker ikke hvor. Men dette er altså en duftpose med fruktlukt. Enkelt og billig å lage selv. Jeg kjøpte en såpe med god lukt. Sponet den med en osthøvel, puttet det så i en sånn smykkepose man f.eks får på Arts & Crafts. Knøyt igjen posen og hang den på badet. Det lukter kjempegodt!!
 På stua henger det blant annet et hjerte i tre. Dette er kjøpt, men jeg kunne fint lagd det selv når jeg tenker meg om..... Dette tenker jeg å pynte litt til jul da.  jeg liker hjerter jeg. Og julen...!
 På gangen sitter den lille Muldvarpen i en liten hylle. Denne kommer fra Praha, og Odd Ivar hadde den med seg hjem etter et utdrikningslag der!
 På kjøkkenet står det to flasker grønn te fra Arizona Green Tea. Liker de flaskene så godt. Teen er også kjepegod da! Men disse er uåpnet da. Ved siden av står en snerten sak fra Alessi, en juicepresse designet av Phillipe Stark. Og ja, jeg bruker faktisk denne. Hver gang jeg skal presse sitron. Ikke at jeg gjør det ofte, men den blir nå brukt hver gang da...!
Og under her henger en ugle. Eller egentlig henger den på stua. Jeg kjøpte denne på salget etter jul i fjor, så det er vel en helårs juleugle tenker jeg.
Ok, det var alt for denne gang!

Ingen kommentarer: