Sider

25. desember 2010

Noen av julegavene i år!

Av Odd Ivar fikk jeg i år et par deilige lammeskinnsvotter fra Ugg. Gleder meg til å teste disse i kulden!
I tillegg fikk jeg dette stilige armbåndet fra DKNY. Jeg bare digger det. Det passer perfekt til meg igrunnen!

 Fra Geir (bror) og kona Runa fikk vi denne flotte vannkaraffelen + to glass. Det er fra Steninge Slott. Veldig elegant! Kanskje vi må samle på vannglassene?
 Så fra Elise, Martine + mamman og pappan fikk vi denne kule bordskåneren i silikon fra Eva Solo. Den er skikkelig tjukk og ordentlig stilig!
 Så fra foreldra til Odd Ivar fikk vi en flott jerngryte fra Høyang Polaris. Den rommer 5,5 liter og den kan vi nok lage mye god mat i!



Fra mamma og pappa fikk vi penger til å kjøpe denne mixeren! Den kommer nok i hus en av dagene i romjulen!
I tillegg til dette fikk vi litt fotpleieprodukter, en håndduk, litt sjokolade, håndkremer, deodorant, EOS lepomade, en nydelig skål til gotteri. Fra meg fikk Odd Ivar en pysjbukse fra Dovre og et gavekort på det han ville ha av sykkeldeler!
Tusen hjertelig takk for alle flotte julegaver!
Vi hadde en veldig hyggelig julaftens kveld sammen med familien til Odd Ivar. I dag har vi stort sett bare sittet ligget på sofaen og sett filmer, lest, surfet og kost oss.
I morgen skal vi til broren min Geir og kona og spise lutefisk. Dagen etter det skal vi til forelsdrene til en kompis og spise middag.
Og om en times tid skal vi spise pinnekjøtt her hjemme! Gleder oss veldig til det! Men da får jeg kanskje gå å lage kålrotstappe jeg da!
Ha en fortsatt god jul alle sammen!
Published with Blogger-droid v1.6.2

Ingen kommentarer: