Sider

19. desember 2011

Jeg har vunnet!

Jeg har jammen vunnet en kaffemaskin fra Tassimo. Det er en sånn kapselmaskin. Jeg deltok i en konkurransen inne på BoligDrøm, og sannelig vant jeg en av de to kaffemaskinene de ga bort! Vi har fra før av en sånn halvautomatisk espressomaskin som vi bruker omtrent hver dag. Men det skal jo bli spennende å smake på denne kaffen, og særlig fordi man kan få både Latte Macchiato, Chai te, kakao og en god del andre godsaker. Og se så søt den er da!! Vet ikke hvilken farge vi får, men den kommer vist i fargene rød, sort eller grå. Og uansett hva vi får så matcher den fint det vi har fra før på kjøkkenet! Gleder meg til den kommer da!

***
P.s jeg var innom VIC igjen i går. Og nå prøvde jeg Jakka. Mens jeg tok den på meg tenkte jeg: ikke pass, ikke pass.... for om den ikke passer så kan jeg jo ikke kjøpe den! Men den satt som et skudd! Helt perfekt var den. Men, så tenkte jeg. Jeg er jo ikke helt ferdig slanket enda. Det kan jo godt hende jeg går ned 10 kg til, og da vil jo jakka bli for stor. Og det er jo skikkelig kjipt å ha en jakke i skapet til så mange penger som ikke passer. Så, jeg skal i hvertfall legge det på is til det nærmer seg februar tenker jeg. En meget tung, men fornuftig avgjørelse. tror jeg. Hm......

1 kommentar:

Jennie sa...

Grattis!!
Skulle gärna vunnit jag med -här går det i vannkoker och nescafe :)