Sider

18. oktober 2006

MR-røntgen

i dag gitt. Jeg skal inn til Majorstuen for å ta MR-røntgen av skulderen min i dag. Spennende å se hva de finner der inne gitt. Så skal jeg til fysioen i ettermiddag da...
I morgen drar vi med Color Fantasy til Kiel!!!!!! Vi skal bo på rederlugar og greier!!! Det er med jobben til Odd IVar! Og vi GLEDER oss masse!!
Ja og så kommer intervjuet av meg og Anne i Aftenpostens Aftenutgave i morgen!!! Men jeg får vel anntakelig ikke sett dette før på lørdagen når vi kommer hjem igjen......:( Litt dumt da.. Men jeg får jo sett det da!!

1 kommentar:

Sylvi sa...

Huff, det er så trist å lese om alt som plager deg :o( Håper du har det bra oppe i det hele. Du virker som ei positiv og glad jente *go klem*

Bloggen din hadde en flott høstlig farge :o) Masse flott lager du også! Birkebeiner loen var frisk! :o)

Klem