Sider

12. oktober 2006

Torsdag...

Ja da har jeg vært på min første fysiotime med skulderen min. Og der var MYE å ta fatt i gitt. Mange betennelser rundt hele skulderen. Så i dag var det trigging av sener, massajse og ultralyd-varme. Og nå gjør det SÅÅÅÅ vondt! Tatt en PF og hvilt litt på sofaen. Får håpe det gir seg etterhvert. Neste gang skal jeg lære noen øvinger som jeg skal gjøre hjemme, tror jeg.
Så har jeg gått med temmelig ativ og støl nakke i mange mange år. Dette skal hun også se på sånn etter hvert. Har vist noen skiver som sklir ut der :(
Så vi får håpe fysioterapauten kan gjøre mirakler med skuldre og nakke hos meg da!

2 kommentarer:

Monica sa...

*trøste*
Håper fysioen din klarer hjelpe deg i riktig, smertefri retning.
Godt du har kommet igang med behandling ihvertfall :)

Elin sa...

Bra du har kommet deg til fysioterapeut! Ikke godt med betennelser osv. i nakken! *klem*