Sider

12. april 2007

Ah - en perfekt dag!

Ja for det har det vært i dag. Sånn nesten da...
Sov til klokken 10.00, stod opp å spiste frokot og så litt på tv. Så kom posten med hetelapp til meg!!
Dusje og gikk bort på posten for å hente godsaken! Det var en pakke fra Papirloftet. Inni den var det blader, Scrapbook m.m og Simple Scrapbook. Og så noe snæks fra 7Gypsies da. Tag og fotohjørner og sånn! Før jeg gikk hjemfor å kose meg med bladene, var jeg innom frisøren å hørte om de hadde bruk for meg der! Jeg sitter modell. Og det hadde de! Så var jeg innom Kaffetid, køpte en dobbel latte og en salat som jeg tok med meg hjem. Spiste salaten og koste meg med bladene til jeg måtte gå tilbake for å klippe meg!
Og siden frisørtimen var gratis, sanderte jeg på meg et par nye sko!! "pensko" fra Merrell! I love them!!
Så nå er jeg nyklipt, har to nesten uleste blader OG et par nye sko!!
Og snart kommer Odd Ivar hjem fra syklingen og da får jeg en kos også *fnis*

3 kommentarer:

Monica sa...

Så bra at du begynner få gode dager igjen :)

Håper smertene roer seg mer og mer nå også, så blir dagene enda bedre :D

Nina`s Rosa verden sa...

Ser at du lever det gode livet om dagen Hege!! Kos deg masse i vårværet og med kjærsten din!!!

Catrine sa...

Høres ut som en perfekt dag ja! :)
Og at sola skinner og det er vår er jammen en bonus det og! :)