Sider

6. april 2007

Bloggfornying

Ja, da har jeg brukt noen timer på å forandre og fornye bloggen min! Og headeren forsvant... og jeg har glemt åssen jeg gjorde det! Men jeg finner det kanskje ut en gang.
Om DU ser at jeg har glemt å linke til nettopp DIN blogg, ja så si fra!! Jeg vil gjerne linke til DEG vet du ;-)
******************************************

Tidligere idag var jeg, Odd Ivar, Geir og Runa på Norsk Folkemuseum på Bygdøy. Det var veldig koselig. Gikk rundt der og nøt det gode påskeværet!
Hadde med kaffe og kjeks/kaker, som vi inntok på trappen til presteboligen!
Ellers har påsken så langt gått med til kose oss. Har spist god mat hver kveld, sammen med et glass vin eller to... *knis*
Så ser vi på påskekrim på NRK. De vant i år gitt!
Vi savner Midsummer Murders men....

******************************************
Så fikk jeg melding fra en klassekompis i sted om at han var nesten ferdig med bachelor-oppgaven sin... og jeg har ikke begynt enda *dåner*
DET stresser meg litt gitt! Men jeg føler jeg har litt god tid da.
Men uansett så må jeg vente, og ta tiden til hjelp. Det erikke lange tiden jeg orker på pc`en om dagen likavell.
Jeg er UTROLIG utålmodig når det gjelder helingen av skulderoperasjonen altså...
Savner scrappingen noe så utrolig masse! Det kribler i fingrene og hodet er FULL av gode scrappeideer! Den planleggeren fra Memory Dock kommer jammen godt med nå med alle mine gode ideer gitt!

1 kommentar:

Linn sa...

Grattis med "ny" blogg! Stilig var den. Høres ut som dere har en flott påske, det har også vi. Var på Bygdøy i går vi også, men ikke på museet da. Tuslet en tur langs strendene vi, med barnevogn og hund.

Ellers kan du gjerne linke til min blogg :-) Ha en flott påskehelg videre!!!