Sider

3. april 2007

Tirsdag....

Så sitter jeg her da. Kjeder meg. Det er ufattelig kjedelig å ikke kunne gjøre noen verdens ting om dagen, annet enn å lese, surfe eller se på tv.
Surfingen begrenser seg når smertene begynner da. Hadde jeg enda klart å vaske håret selv, så kunne jeg gått meg en tur.
Nå høres jeg vel veldig overflatisk ut, men det er jeg ikke. Folk som kjenner meg vet at jeg ikke er de!
Men mitt hår krever vask HVER dag for å kunne møte folk. Seriøst!
Kort, stritt hår er ikke bare lett... og man vil jo gjerne ikke se ut som om at man er nettopp stått opp når man er ute blant folk.
Så jeg må vente til Odd Ivar kommer hjem i ettermiddag så vasker han håret mitt.
Han er så snill den gutten *sukk*. Før han drar på jobb, så skjærer han opp brødskiver til meg. Jeg klarer ikke skjære brød selv for tiden.
Han hjelper meg å dusje, han vasker og henger opp tøy, han støvsuger og rydder, han lager til og med middag til oss!
Og alt dette uten en mine, han er ALDRI sur, han klager ALDRI!
Er det rart jeg er hodestups forelsket i han enda!
Etter 10 år sammen, kiler det enda i magen når han kommer hjem fra jobb, eller jeg ser han etter noen timer fra hverandre *sukk*
Han er bare verdens beste kjæreste!
Og han har gjort skikkelig inntrykk på både min mamma og pappa. I mammas øyne er han perfekt, og one of a kind! Og jeg er helt enig!
Og jeg har en tante som bare ble helt fortapt i han i sommer! Hun syns han var så flott en gutt *fnis*

Vi har forresten snart 9 års forlovelsesdag vi! Tenk det! Vi forlovet oss 20. april 1998.
Kanskje vi må gå ut å spise en bedre middag den dagen!
*dobbeltsukk*

3 kommentarer:

banglamarie sa...

Stor klem og god bedring til skuldrene dine!!! Håper du og din kjære får en fantasktisk påske sammen. Godt å høre at dere fortsatt er like forelsket :)
Og godt du har en god mann som hjelper deg gjennom disse dagene!! (selv har jeg ME og er så takknemlig for å ha en fantastisk mann. Utrolig viktig når ting står på som værst!!)

God påske :)

Monica sa...

Dere er "one of a kind" begge to, så det var nok meningen fra dere var født at dere skulle finne hverandre :D

Håper påsken din blir kjempefin og at skulderen snart tillater deg å ihvertfall klare vaske håret selv :)

*masse klemmer*

Inger-Marie sa...

Håper skulderen din straks blir bedre. Selv om du har verdens beste kjæreste er det sikkert fint å kunne vaske håret sitt selv feks;) Men dere virker så søte sammen, helt herlig! Så kult å lese at det ikke bare er meg som har vært lenge forlova uten å mase om bryllupsplaner. Har vært det i 9 år vi også:)
Klart dere må ut å spise middag!

God påske og god bedring Hege!