Sider

27. april 2007

For en herlig dag!!!

Først så har broren min hatt et knallbra jobbintervju! Grattis til han *stor klem*

Så setter jeg meg ned for lete etter ledige stillinger til meg selv. For det er jo ingen hemmelighet at jeg skal søke på ny jobb. Som pedagogisk leder!
Vel, i den forbindelse setter jeg meg ned å ringer en sånn jobbtelefon de har i kommunen. Snakker lenge med en utrolig koselig dame. Får svar på det jeg lurer på, og hennes telefonnummer om noe skulle være uklart etterpå!
Hun garanterte meg jobb, for det var så mye ledige stillinger, og jeg er vistnok veldig attraktiv på jobbmarkedet!! *fniser*
Hvertfall, var ferdig med samtalen og satte meg ned for å sende en mail til barnehagene som er intresante for meg!
Da ringte telefonen! Det var en styrer fra en barnehage som hadde hørt at jeg var på jobbsøking! Og at jeg hadde ringt jobbtelefonen! Hun lurte på om jeg kunne komme på intervju hos dem!
Ja, klart jeg kan sa jeg!!
Så nå har jeg jobbintervju, uten å ha søkt en gang!!
I dag er livet herlig og smiler til meg!! STORT!!!

3 kommentarer:

Evy-Kristin sa...

Så hærlig da, Hege! Grattis, grattis - ska krysse fingran på at du får den jobben du helst vil ha! *klæm*

Ellen* sa...

Så herlig, Hege!!! Bra at livet smiler skikkelig innimellom!:o)
Håper du får ei strålende helg med messe og treff! (bare vær litt grei med armen din da...) Vi sees om et par uker vi, tror jeg! Klem, E*

Anette sa...

For en fantastisk dag du har hatt så langt. Lykke til på intervjuet.