Sider

26. mai 2007

Å sukk - POTC At Worlds End, var bare himmelsk bra. For en piratelskende Hege! Action, action , action på "ordenlig" piratvis! Og kjekke er dem også gitt! Både Johnny, Orlando og selvfølgelig søte Kiera!

Jeg satt som naglet under hele de neste 3 timene filmen varte. Flere ganger følte jeg for å klappe, men lot være :o)

Og jammen klarte jeg å felle en tåre til filmen også! Jeg kan jo grine for alt... men en piratfilm?? nei, det hadde jeg ikke trodd!

Men altså, seriøst... kan man virkelig være så kjekke som Johnny og Orlando?? Ja jeg er på fornavn med dem jeg :-)

Jeg mener, hallo liksom!! *sukk*

De i seg selv er jo grunn mer enn god nok for å gå på kino, og det mente nok alle småripsene som var der i går også *hehe*

1 kommentar:

Anne C sa...

Dååååån, Orlando er noe av det heiteste som er å oppdrive om dagen! Gleder meg til jeg får sett filmen og.