Sider

1. juni 2007

Fredag!!!

Yepp, thats right! It`s friday!!
Beste dagen i uken det! Og vi har planer i fleng for helgen vi altså.
I dag er det sløvefredag med tacopai, litt rødvin i glasset og Midsummer Murders på TV2. We love it!
I morgen er det oppgaveskriving på dagen, og grillfest hos Trygve & Kristin på kvelden. Men det blir ikk hæla i taket eller noe sånt på oss. Jeg skal skrive oppgave på søndagen, og må være uthvilt til det ja... Så det blir en tidlig kveld på oss tenker jeg... ller noe slikt.

Søndag ja, da skal jeg som sagt skrive oppgave. Jeg håper liksom bli ferdig da jeg. Tro om det er å håpe på for mye???
Så er det også meningen at jeg og min kjære Odd Ivar skal gå en tur da.. Jeg har lyst å teste hvor lang tid jeg kommer til å bruke til og fra jobben til høsten av jeg :-)

Så klør det i fingra etter å scrappe litt da.. Og det tenker jeg gjøre fra onsdagen av altså! Skal vel antagelig på jobb på torsdag, men i all fritid etter det skal de scrappes. Tror jeg.. om jeg har bilder da :-s

Så har vi lyst å begynne snn smått med pakkingen da. Men det er vel litt tidlig. Vi gidder ikke bo i pappesker enda vel... eller??? Med oss vet man aldri :o)

Ingen kommentarer: