Sider

18. juni 2007

Pakke - pakke - pakke


Ja ikke pakke på posten, men pakking av innventaret i leiligheten!

I kveld har vi pakket nesten alt av servicer og kjøkkenting som vi ikke får bruk for denne uken. Så det bli nok dårlig med middager her i huset nå ja *knegg*

VI har tømt kommoder og skjenken på stua. Tatt bort all pynt og pakket pent ned. Og så har vi kastet en god del gammelt skrot.

Det gjenstår enda en god del. Men vi blir ferdig til torsdag kveld. Planen er at alt er pakket ned til fredagen, slik at det bare er for mennene å laste det inn i biler å kjøre det opp til meg i den nye leiligheten, slik at jeg kan kommandere dem rundt der *dobbeltknegg*


Tidligere i dag har jeg scrappet en Lo. Er blitt utfordret i Minnerikets Get Inspired. Denne uken ble det min tur. Ganske moro oppgave, og jeg har kost meg stort med Lo`en. En lettersize.

I morgen skal jeg scrappe litt mer, og forhåpentligvis begynne på et kort jeg er blitt forespurt om å lage. Et bryllupskort.

Jeg må scrappe fra meg litt nå, for på torsdag pakkes alle sakene ned, og blir ikke tatt opp igjen før scrapperommet er innredet!!

Jeg skal ta masse bilder under innflyttingen og oppussingen, for jeg skal lage et eget minialbum om dette jeg!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Pakker er kjedelig, min største grunn for å aldri flytte *fnis* Men man får jo tatt en skikkelig opprydning da ;) Kos dere med utpakking i ny leilighet - for det er gøy!!